Центр надання адміністративних послуг

Новооржицька територіальна громада

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про земельну ділянку з видачею витягу


Ідентифікатор послуги: 00070

Повна назва: Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про земельну ділянку з видачею витягу

Інформація про послугу: Якщо ви є власником земельної ділянки або маєте право постійного користування земельною ділянкою та хочете зареєструвати її, необхідно подати заяву про внесення до Державного земельного кадастру відомостей про формування земельної ділянки та присвоєння їй кадастрового номера. Після розгляду заяви та супутніх документів, реєстратор вносить відомості про ділянку до кадастру або відмовляє. Щоб підтвердити внесення відомостей про ділянку, заявнику надають витяг з Державного земельного кадастру.

Строк: 14 днів (робочі)

Вартість: Безоплатне надання

Строк та вартість надання послуги

Звичайне надання

Адміністративний збір: Безоплатне надання / 0 UAH /

Строк надання: 14 днів (робочі)

Як отримати і що для цього потрібно

Де отримати
  • Районні, районні у містах Києві та Севастополі державні адміністрації
  • Територіальні органи Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру
  • Центр надання адміністративних послуг відповідно до місця проживання
  • Виконавчі комітети сільських, селищних, міських (крім міст обласного значення) рад

Хто і як може подати заяву:
  • представник заявника: письмово; поштою (рекомендованим листом), особисто; online: https://e.land.gov.ua/services
  • заявник: письмово; поштою (рекомендованим листом), особисто; online: https://e.land.gov.ua/services

Хто може звернутися: фізична особа, юридична особа, фізична особа-підприємець

Документи, що необхідно надати для отримання послуги
  • Заява про внесення відомостей до Державного земельного кадастру
  • Документ, який підтверджує повноваження діяти від імені заявника
  • Електронний документ, що містить відомості про результати робіт Із землеустрою, які підлягають внесенню до Державного земельного кадастру
  • Документація із землеустрою, яка є підставою для внесення відомостей до Державного земельного кадастру про земельну ділянку у паперовій або електронній формі

Умови і випадки надання

Заява про внесення відомостей до Державного земельного кадастру про земельну ділянку у паперовій формі з доданими документами подається до центру надання адміністративних послуг заявником або уповноваженою ним особою особисто або надсилається рекомендованим листом з описом вкладення та повідомленням про вручення або в електронній формі за власним кваліфікованим електронним підписом (печаткою) заявника надсилається через Єдиний державний портал адміністративних послуг, у тому числі через інтегровану з ним інформаційну систему Держгеокадастру.До заяви додається електронний документ, що містить відомості про результати робіт Із землеустрою, які підлягають внесенню до Державного земельного кадастру, оформлений відповідно до вимог Закону України «Про Державний земельний кадастр».Також до заяви додається документація із землеустрою, яка є підставою для внесення відомостей до Державного земельного кадастру про земельну ділянку у паперовій або електронній формі відповідно до вимог Закону України «Про землеустрій».


Результати та способи отримання результату
  • Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку на підтвердження внесення відомостей до Державного земельного кадастру
  • Повідомлення про відмову у прийнятті заяви про внесення відомостей до Державного земельного кадастру про земельну ділянку
  • Рішення про відмову у внесенні відомостей до Державного земельного кадастру
  • Строк та вартість надання послуги

    Звичайне надання

    Адміністративний збір: Безоплатне надання / 0 UAH /

    Строк надання: 14 днів (робочі)

    Куди звернутися, якщо відмовлено у наданні послуги?

    Підстави для відмови у наданні послуги:

    • Електронний документ не придатний для проведення його перевірки за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру
    • Розташування земельної ділянки на території дії повноважень іншого Державного кадастрового реєстратора
    • Наявність заявлених відомостей у Поземельній книзі
    • Документи подані не в повному обсязі (відсутність документа, що підтверджує повноваження діяти від імені заявника, відсутність документа, що підтверджує оплату послуг з надання витягу (або інформації (реквізитів платежу)**) та/або не відповідають вимогам, встановленим законом (заява не відповідає встановленій формі)

    Скаргу може подавати: оскаржувач, представник оскаржувача

    Нормативна база

    Нормативні документи, що регулюють надання послуги:

    • Закон України "Про Державний земельний кадастр" Статгя 21
    • Постанова КМУ від 17.10.2012 №1051 "Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру" Пункти 118, 121, 122 Порядку ведення Державного земельного кадастру
    • Розпорядження КМУ від 16.05.2014 №523-р "Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг" Додаток